Re: Czy pociągnie Divx'y?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 16:50:29 MET DST

> Myślę że to raczej kwestia transferu do pamięci karty (a wiec i
> fizycznej organizacji samej pamięci), ale powiedzmy że z grubsza
> się z Tobą zgodzę.

Przy tej karcie na pewno tak. Przy sp. Apollo 133/Pro
to juz w ogole... DMA to tam jest czysta fikcja...

> Tyle że IMHO skalowanie też zupełnie nie jest sprzetowe :)

Oj... jestes pewien?
Bo to sie troszke kluci z moimi obserwacjami.

Znaczy - jak inaczej wytlumaczyc fakt, ze skalowanie
obrazu w trybie overlay nie ma wplywu na obciazenie procesora?
Niezaleznie od tego czy to DVD, DivX czy obraz z karty TV...

Aha, a w kwestii funkcji sprzetowych dochodzi jeszcze IDCT
oraz aspekt obslugiwanych modeli barw i konwersji pomiedzy nimi.

Tak czy inaczej - choc brednia bylo stwierdzenie, ze do divx'a
koniecznie trzeba dokupic GF2, to jednak sama karta graficzna
nie jest calkowicie pozbawiona znaczenia.

Pozdrawiam,
Vituniu.