Re: starzenie się notbooków

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 13:56:30 MET DST

Bartłomiej Kowal pisze:

> Co do baterii, to ja od paru lat zadaję sobie pytanie, czemu jeszcze
> nikt nie produkuje laptopów bez nich...Pomijając zatruwanie
> środowiska, to dla tego segmentu rynkowego (Celerony, duże
> wyświetlacze i inne prądożerne dodatki) są one całkowicie zbędne. Ja
> osobiście wolałbym wymienić 2-2,5 godziny pracy na baterii (tyle
> trzyma mój lapek) na pół kilo lżejszy sprzęt, bo przecież wszędzie - w
> domu, bibliotece, zakładzie pracy - można znaleźć gniazdko.

heheh to moze np desktopa w obudowie ala ksiazka plus jakis 7 calowy
LCD? Zawsze w bibliotece mozna pozyczyc monitor :)

Taki eeeBox to moze byc taki wyjazdowy desktop waga 0,98kg
http://blog.laptopmag.com/computex-news-asus-officially-unviels-eee-box-b202

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/