Re: Pytanie na szybko - konfiguracja komputera pod XP

Autor: Mirek <mirrys.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 21:07:07 MET DST

> No właśnie. Sam pamiętam, jak ludzie całkiem poważne prace
> pisali w ChiWriterze na XT z 640 KiB RAMu. Przeklinali je-
> dynie przy druku 100 stron na 9-igłówce bez automatycznego
> podajnika papieru. I co? I dało się! A dzisiaj - jak sam pi-
> szesz - ludzie się zastanawiają, czy 384 MiB pamięci wys-
> tarcza do zastosowań typu "maszyna do pisania".
>
> Coraz częściej liczy się nie treść, a forma...

Widzisz ja zaczynałem przygodę z informatyką od Spectrum i Atari (czy ktoś
wie o co chodzi ?) ale teraz nie wyobrażam sobie pracy na mułowatym
komputerze, czasy sie zmieniły i tempo przetwarzania informacji. Po prostu
szkoda czasu (a czas to pieniądz ;-)). Według mnie do pracy z XP potrzebny
jest RAM 512MB, mam w pracy PC'ty z pamięcią 256MB i 512B, Różnica jest
bardzo duża. Dysk 10GB do tekstów i internetu może i wystarczy, choć mógłby
byc deko większy (20-30GB) - to juz zależy od użytkownika.

Pozdrawiam
Mirek