Re: Nagrywarka DVD (P)ATA

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 18:32:05 MET DST

"Gotfryd Smolik news" Pine.WNT.4.64.0806041512540.408@quad

> - owszem, E.L.C. podaje jak najbardziej prawidłowe przepisy, przypomnę
> cytat z Jego postu:
> +++ cytat +++
> http://bap-psp.lex.pl/serwis/du/2002/1176.htm
> --- koniec ---

> ...tylko szkoda, że sam nie czyta co mu grupowicze piszą (to Arturze
> i Mariuszu), więc zacytuję:

Czytałem i stwierdzam, że obaj panowie zniechęcali (choć jeden
z nich twierdził, iż nie zniechęca) do korzystania z praw,
które daje ta ustawa. :) I takie zachowanie uważam za debilne,
gdyż pozornie chroni ono sprzedawców a w rzeczywistości godzi
we wszystkich -- także w sprzedawców. :)

Nagrywarki sprawnej reklamować skutecznie nie można ani przed
upływem sześciu miesięcy, ani po. Można reklamować skutecznie
w ciągu dwóch lat niesprawną, o ile o niesprawności poinformuje
się (pisemnie) sprzedawcę w ciągu dwóch miesięcy od chwili
stwierdzenia tej niesprawności.

Ekspertyzy musi zlecić sąd. :) Ja kiedyś zleciłem ekspertyzę, za
którą zapłaciłem 200 złotych i sąd tej ekspertyzy nie uwzględnił. :)
Mocne głowy prawnicze poleciły mi zrobienie tej ekspertyzy, która
okazała się niepotrzebną. Na szczęście wówczas i tak wyszedłem na
tak zwane swoje, to znaczy z odebranych pieniędzy opłaciłem naprawę
samochodu, prawników itp. osoby, :) gdyż nie wymieniłem uszkodzonego
reflektora -- ten uszkodzony ,,wożę'' do dzisiaj, choć minęło chyba
dziesięć lat od tamtej stłuczki. :)

Rzeczoznawcy za ekspertyzę zapłaciłem 200 złotych (zgodnie z jego
cennikiem i zgodnie z panującymi/obowiązującymi wówczas cenami
takich ekspertyz) i umówiłem się (raczej zadeklarowałem) z nim,
iż po wygranej sprawie dopłacę ,,coś'', ;) w zależności od tego,
na ile przydatną była owa ekspertyza. Ponieważ ekspertyza nie
została w ogóle wzięta pod uwagę przez sąd, dopłaty nie było. :)
(albo była zerowa)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'