Re: Dla szukających taniego laptopa :)

Autor: Kuba D <sinner_at_toya.net.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 11:59:30 MET DST

Mich@l pisze:
> http://www.biedronka.pl/img/promocja/3NextWeek/2008.06.16/s13_b.gif
> Żeby nie było, nie jestem udziałowcem Biedronki :)
> W sumie nawet fajny sprzęt jak za te pieniądze.

A ja Was zaskoczę. :>
Zdobyłem jakiś czas temu za małe pieniądze na allegro, całkiem nieźle
prezentującego się laptopa tej firmy (Hasee), trochę inny model (14"
panorama, Celeron 1.6, grafika Intel GMA 950, chipsety Intel, express
card), wsadziłem 2GB ramu i WiFi (teraz to wydatek 130pln) i jestem
więcej niż zadowolony. Wykonany jest całkiem znośnie i w 100% spełnia
swoje zadanie - noszę go na uczelnie i na wyjazdy.
Zdjęcia: http://product.pcpop.com/000033077/Picture.html

Ze sterownikami pod XP nie ma najmniejszego problemu, pod linuksem
również (wifi, dźwięk, 3d). Wydajność wystarczająca - do C++, Java
Eclipse, Quake 3, World of Warcraft(15-30fps w natywnej rozdzielczości).
   Bateria trzyma zaskakująco dobrze, nigdy nie mierzyłem dokładnie, ale
wystarcza na ponad 2h wykładu.

Co do wsparcia i sterowników - http://www.hasee.com/en/index.html
Pisałem do nich kiedyś odnośnie aktualizacji BIOSu - bez problemu
problemu przysłali mi taki jak chciałem (z supportem dla mojej karty
WiFi na minipci-e).

Jak ktoś się nie boi i potrzebuje przenośnego sprzętu do codziennych
zastosowań, to myślę że warto byłoby się dowiedzieć co konkretnie ma w
środku, być może WiFi i Bluetooth już są, Express Card również jest
popularny w laptopach tej firmy (mój ma).
Ja z podobnego modelu jestem zadowolony.

Pozdrawiam