Re: Bootowalne USB z mozliwosciÄ… podlaczenia obrazu ISO

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 21:36:35 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "gl12d4"

>W Slaksie pamiêtam by³o odwrotne rozwi±zanie dla tych, których p³yty g³ówne
>nie obs³ugiwa³y startu z pena. Tworzy³o siê staruj±cy CD, który ³adowa³
>tylko stery do USB i potem startowa³ Slaksa z ISO na pendrive. Wejd¼ na
>slax.org, poczytaj i pokombinuj ;) Mo¿e ci siê uda zamiast CD stworzyæ taki
>startowy pen, któremu tylko zapodasz ISO i wziuuuuu...

Ale rozumiesz jak dzia³a linux? Tam jest normalny kernel i initrd, który
³aduje drivery do USB, po czym robi jaki¶ pivot_root().
Oczywi¶cie, mo¿na zrobiæ taki initrd, ¿eby mo¿na by³o uruchomiæ linuksa,
który pozwoli wybraæ ISO do zamontowania, ale to trochê g³upie, bo i tak
zazwyczaj liveCD robi± jaki¶ tmpfs w RAM-ie.

--
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] Didn't.(TeX)