Re: Czy OEM wersja XP zainstaluje sie jako drugi na Vista Basic?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 19:48:16 MET DST

Dnia Tue, 3 Jun 2008 07:42:17 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

> epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Michal Kawecki"
>
> Oczywiście. Bo dystrybucje linuksa jeszcze gwałcą chomika i wyżerają
> wszystko z lodówki.

Na dodatek niektóre są całkiem żarłoczne. Jedna z nich po uruchomieniu z
płytki CD potrafiła ostatnio bez pytania wpieprzyć komuś partycję z
Bardzo Ważnymi Zaszyfrowanymi Danymi, a reklamowano ją jako "read-only"
oraz _absolutnie_ nieszkodliwą dla danych użytkownika. Cóż, ja to
rozumiem, to była pewnie wersja "experimental". Za parę lat ją
dopracują.

> (pomijając oczywiście historie z błędami w
> instalatorze).

Które oczywiście są w tej dyskusji zupełnie nieistotne. Toż to były
błędy instalatora, a nie <baczność!> Linuksa </spocznij!>, prawda? ;->

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/