Re: Dla szukajÄ…cych taniego laptopa :)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 19:53:32 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Mich@l"
>http://www.biedronka.pl/img/promocja/3NextWeek/2008.06.16/s13_b.gif
>¯eby nie by³o, nie jestem udzia³owcem Biedronki :)
>W sumie nawet fajny sprzêt jak za te pieni±dze.

We¼ nie ¿artuj. Pamiêci ma³o, napêd zabytkowy, dysk cokolwiek ma³y.
Procesor te¿ nei zachwyca. Bez systemu operacyjnego (bo nie oszukujmy
siê, to jest oferta typu 'Windows SE znajd¼ sobie sam'). I na dodatek
nie wiadomo czy do tego siê znajdzie pod Windows sterowniki.
Acha, Wi-Fi, czy BT te¿ nie u¶wiadczysz, a grafika pozwoli pograæ co
najwy¿ej w pasjansa.
¯eby by³o weselej, w opisie nie ma nic o slocie PC-Card (bo na
Express-Card bym nie liczy³). Pytanie te¿ jak z ewentualn± rozbudow±
pamiêci.
No i oczywi¶cie nie zapominajmy o baterii (jest tu w ogóle jaka¶?).

--
  Kruk@ -\                   | The    supercarrier.    95,000    tons    of
          }-> epsilon.eu.org | diplomacy.(http://www.navy.mil/)