Re: Czy OEM wersja XP zainstaluje sie jako drugi na Vista Basic?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 19:59:22 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Michal Kawecki"
>Które oczywiście są w tej dyskusji zupełnie nieistotne. Toż to były
>błędy instalatora, a nie <baczność!> Linuksa </spocznij!>, prawda? ;->

Błędy zdarzają się w każdym oprogramowaniu. (zresztą XP przed SP1, czy
SP2 (nie pamiętam dokładnie, to było wieki temu) też potrafił gubić
partycje IIRC).
Że o radosnym nadpisywaniu przez instalator Windows (nie wiem jak w
Viście) MBR nie wspomnę.
A to były błędy konkretnej dystrybucji, przy czym, w przeciwieństwie do
Windows, jest duża szansa, że po sensownym bugreporcie to zostanie
poprawione.
A tak na marginesie, bawić się instalatorem na dysku z ważnymi danymi
nie mając backupu to proszenie się o kłopoty. Niezależnie od tego, czego
to instalator jest.

FUT warning

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ To   jest   nałóg,   a   ja   jestem   twoim
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. MONAREM.(mój kierownik)