Re: Wydruk laserowy olejowany

Autor: Piotr Stefanski <piotr.stefansk_at_[usun-to>
Data: Mon 02 Jun 2008 - 19:35:43 MET DST

MC pisze:
> Ma wpływ, dzięki olejowi czerń jest głębsza a wydruk bardziej
> błyszczący. Z tym, że teraz olejów już się nie stosuje więc musisz
> poszukać wśród starych drukarek.

Potwierdzam, że ma wpływ na wygląd i jestem świadom, że teraz już nie
jest to najpopularniejszy sprzęt.

Problem w tym, że mam materiał (papier), który nadaje się do użycia (wg
instrukcji) jedynie w takich drukarkach m. in. ze względu na mniejszą
temperaturę procesu. Nie chciałbym kupować drukarki, ponieważ mam do
wydrukowania raptem kilka stron. Może znajdzie się ktoś, kto jest
szczęśliwym posiadaczem takiego sprzętu (drukarka nie musi być
kolorowa!) i wydrukowałby mi kilka stron (jestem świadom, że nie za darmo)?

--
pozdrawiam,
Piotr Stefański