Re: Wydruk laserowy olejowany

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Mon 02 Jun 2008 - 19:45:08 MET DST

Użytkownik "Piotr Stefanski" <piotr.stefansk@[usun-to]wp.pl> napisał w
wiadomości news:g21b3m$69e$1@achot.icm.edu.pl...

> Potwierdzam, że ma wpływ na wygląd i jestem świadom, że teraz już nie jest
> to najpopularniejszy sprzęt.
>
> Problem w tym, że mam materiał (papier), który nadaje się do użycia (wg
> instrukcji) jedynie w takich drukarkach m. in. ze względu na mniejszą
> temperaturę procesu.

To chyba nie tak. Tonery woskowe utrwala się w niższych temperaturach niż
olejowe. Wystarczy porównać zużycie energii, w przypadku oleju zwykle sporo
ponad 1 kW, a w woskowych zdecydowanie poniżej (pomimo zwiększenia szybkości
drukowania). Zdaje mi się, że po prostu masz starą specyfikację papieru.

> Nie chciałbym kupować drukarki, ponieważ mam do wydrukowania raptem kilka
> stron. Może znajdzie się ktoś, kto jest szczęśliwym posiadaczem takiego
> sprzętu (drukarka nie musi być kolorowa!) i wydrukowałby mi kilka stron
> (jestem świadom, że nie za darmo)?

Niestety w tej sprawie nie mogę pomóc. Jeśli dobrze pamiętam ostatnie
drukarki z olejem produkował Ricoh.