Re: Netia i router ADSL

Autor: BETON <brak_at_mejla.pl>
Data: Mon 02 Jun 2008 - 19:31:45 MET DST

Ten Delink sie nada z tym że:
 Generalnie neostrada obsluguje annex A, Netia w zasadzie też ( o ile
jest to linia dzierżawiona od TP) Bo jeżeli jesto to własna
infrastruktura - netii i linia jest cyfrowa ( ISDN) wtedy tam chodzi
annex B,
dla pewnosci sprawdź co masz, ale zazwyczaj annexA jest ok
NIektóre routery ( modemy) mają oba annexy
Czasami jest odpowiedni firmware na stronie producenta który umożliwia
zmianę annexu.

Mialem neostrade i netie- nie widze roznicy. Wszystko zalezec tez moze
odkonkretnej lokalizacji- ja mam 300 m do centrali :)