Re: za slaby zasilacz ?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 01 Jun 2008 - 12:56:15 MET DST

Dnia 1.6.2008, Andrea napisał(a):

> Nie ma potrzeby. Zestaw z podpisu pracuje na zasilaczu 350W który nie
> wysila się zbytnio.

Mam podobny zestaw do Twojego (w zasadzie różni się CPU - E4600 i GFX -
R9800XT) też na 350*, która spokojnie wyrabia, ale wiem też ile potrafi
ciągnąć TVSAT-tuner (autor nie podał konkretnego modelu). Ponadto, kto
wie, może autor zechce np. dokupić drugą kartę GFX i zestawić to w SLI?
Akurat 2x 7600GT przy 380W miałoby prawo działać, ale po co ryzykować?
Albo wtedy zmieniać zasilacz? Nie wspominając już jeśli zechce kupić
"smoka" typu 8800.

* http://www.hipergroup.com/English/products/hpu-4s350.html

Do autora. Moja rada. Jeśli okaże się, że to rzeczywiście Twój zasilacz
jest przyczyną problemów, o których piszesz, kup coś większego. Jeśli
jednak coś innego** je powoduje zostań przy tym. Zdecyduj sam. ;D

** tu też możnaby dyskutować bo np. spuchnięte "kondzioły" IMO poza tym,
że czasem trafi się wadliwa seria to skutek g***ego/przeciążonego
zasilacza i gorąca w budzie (to ostatnie bardzo przyspiesza ich agonię).

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/