Re: za slaby zasilacz ?

Autor: BrunoN Bluthgeld <brunon99_at_WYTNIJTENKAWALEK.o2.pl>
Data: Sun 01 Jun 2008 - 15:17:24 MET DST

Michal Lukasik pisze:

> Mam podobny zestaw do Twojego (w zasadzie różni się CPU - E4600 i GFX -
> R9800XT) też na 350*, która spokojnie wyrabia, ale wiem też ile potrafi
> ciągnąć TVSAT-tuner (autor nie podał konkretnego modelu). Ponadto, kto
> wie, może autor zechce np. dokupić drugą kartę GFX i zestawić to w SLI?
> Akurat 2x 7600GT przy 380W miałoby prawo działać, ale po co ryzykować?
> Albo wtedy zmieniać zasilacz? Nie wspominając już jeśli zechce kupić
> "smoka" typu 8800.

Smoki 8800 GT w SLI wsadzone do typowego komputera z jakimś C2D E6xxx
pojadą spokojnie na dobrym 350W i jeszcze zostanie trochę miejsca na
podkręcanie. Można se znaleźć w testach.

--
bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser
szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo