Czyszczenie sprężonym powietrzem

Autor: Kornel <kornel.mail_at_gmail.com>
Data: Sun 01 Jun 2008 - 12:56:14 MET DST

Witam,
 miałem kiedyś sprężone powietrze, którym czyściłem głównie
klawiaturę. Trochę bałem się czyścić tym płytę główną z kurzu, tak
samo zasilacz, wentylatory, etc. a to dlatego, że miałem wrażenie, iż
na powierzchni jaką czyściłem osadzała się lekka wilgoć. To możliwe,
prawda? (tak jak w kompresorach trzeba dbać o to, aby w zbiorniku nie
pozostała wilogś). Teraz pytanie - czy takim czymś można czyścić
płytę, zasilacz, etc? Czy kupiłem zły produkt?

Walczę w domu i komputrze z kurzem i chcę mieć wreszcie narzędzie żeby
go wydmuchać nie siłą płuc :)

--
Pozdrawiam,
 Kornel