Re: Czyszczenie sprężonym powietrzem

Autor: Marek <marxjo_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 19:00:30 MET DST

> Walczę w domu i komputrze z kurzem i chcę mieć wreszcie narzędzie żeby
> go wydmuchać nie siłą płuc :)

Szczerze ci powiem, że najlepszy jest odkurzacz. Po remoncie w domu został
mi taki wyyyyjący Zelmer, bo wciągał kilogramy tynku :)
Archaiczny, ale zmieniłem rurę tak, aby wydmuchiwał powietrze. NA balkonik,
albo na zewnątrz i dmuchaj z rozsądkiem. Jeśli nie pomaga, załóż cieńszą
końcówkę.
Setki komputerów tak czyściłem i o dziwo żadnemu się nic nie stało, więc
nie mówcie że sprzęt się psuje, bo winnym jest zawsze człowiek :)