Re: Czerwona poświata krawędzi na CRT

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 31 May 2008 - 20:33:17 MET DST

Dnia 31.5.2008, wk napisał(a):

> Nie wiem jak ATI moze wypuszczac taki szajs!

Jaki procent rynku kart z chipsetem ATI faktycznie jest produkowanych
przez ATI?
A to, że czasem inni producenci produkują szajs to inna historia (dotyczy
to zarówno kart z chipsetami nVidia jak i ATI). Lepiej wymień co to za
producent karty i laptopa a nie podajesz producenta chipsetu.

> Karte oraz lapka wymienilem czym predzej na nVidie.

Gratulacje. ;D
Ja tam zgoła odwrotnie, ale to czysty przypadek i raczej względy
ekonomiczne - produktom obu firm nie mam nic do zarzucenia.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/