Re: Czerwona poświata krawędzi na CRT

Autor: wk <buhaha{wytniij}_at_poczta{wyytnij}.onet{wwytnij}.pl>
Data: Sat 31 May 2008 - 20:03:25 MET DST

Użytkownik "Tmk" <nie@ma.pl> napisał w wiadomości
news:g1pn90$7rv$1@news2.ipartners.pl...
> Kupiłem nową kartę ATI z dwoma wyjściami DVI. Podłączyłem przez
> przejściówkę do starego monitora CRT i jest tak jak w temacie. Dla mnie
> jest to zły sygnał analogowy z karty - coś z synchronizacją barw z
> odchyleniem poziomym. Pytanie do was: czy jest to typowe, czy może karta
> jest popsuta?
>
> http://tinyurl.com/5lqnoy
> http://tinyurl.com/58swk7

A na innym monitorze?
Ja w swojej karierze mialem przez krotka chwile 2 karty ATI (jakas tam na
AGP i hd2300 w laptopie).
Obie mialy kiepski obraz i beznadziejne kolory z wyjscia analogowego. I z
tego co pamietam to byly podwojne krawedzie na literach. Sprawdzane na 2
monitorach CRT i LCD.
Byle jaka karta nVidii (GF 2 MX200) dawała obraz po prostu piekny przy tym z
ATI.
Ktos moze powiedziec ze to byly kiepskie karty, ale jakosc obrazu byla po
prostu zenujaca!
Nie wiem jak ATI moze wypuszczac taki szajs!
Karte oraz lapka wymienilem czym predzej na nVidie.

pozdrawiam, wk