Re: Czerwona poświata krawędzi na CRT

Autor: wk <buhaha{wytniij}_at_poczta{wyytnij}.onet{wwytnij}.pl>
Data: Sat 31 May 2008 - 21:05:10 MET DST

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:xpmidw1kxbvj.dlg@smutas.org...

> Jaki procent rynku kart z chipsetem ATI faktycznie jest produkowanych
> przez ATI?
> A to, że czasem inni producenci produkują szajs to inna historia (dotyczy
> to zarówno kart z chipsetami nVidia jak i ATI). Lepiej wymień co to za
> producent karty i laptopa a nie podajesz producenta chipsetu.

> Gratulacje. ;D
> Ja tam zgoła odwrotnie, ale to czysty przypadek i raczej względy
> ekonomiczne - produktom obu firm nie mam nic do zarzucenia.

Za pierwszym razem to byla faktycznie niskobudzetowka za 180zl, ale potem w
laptopie zobaczylem ze jest tak samo.
Byl to Fujitsu Siemens AMILO Pi 2540. Kolory byly blade i te podwojne
krawedzie - dokladnie taki sam objaw jak na poprzedniej ATI :/
Teraz popatrzylem, ze tam byla karta Radeon HD 2400.
Dodatkowo nie moglem uzyskac rozdzielczosci 1280x960 do monitora 19" crt!
Bylem z tym w sklepie i sprzedawca tez to zauwazyl, po czym wymienil mi
lapka na hp z nVidia.

Byc moze mialem po prostu pecha, ale po tym drugim razie jestem uprzedzony
do ATI.

pozdrawiam, wk