Re: Bootowanie z karty CF

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 31 May 2008 - 16:11:34 MET DST

paythecostobedaboss pisze:

> Powinno dzialac na kazdej. Karte wykrywa OS jak wepniesz ja jako
> dodatkowy dysk?

Pewnie.
> BIOS ja tez widzi?

Oczywiscie
> Mi sie jednak wydaje, ze cos jest nie
> tak z tablica partycji na tej karcie,

Przemłóciłem kartę na 10 różnych sposobów.

> partycje robisz fdiskiem? Sprobuj

dosowym - tak, ale to nic nie pomogło.

> wgrac Slackware12, u mnie ten OS dziala bez problemu, jako partycje
> utworz ext2.

Była tez i taka tworzona.

> Jesli Ci sie chce sprobuj, jesli tu tez nie zadziala sadze,
> ze karta jest walnieta.

Mam druga taka samą toshibę w aparacie - tez ten sam efekt.

Mnie się wydaje ze to cosz bootsectorem jest że bios szuka w złym
miejscu albo znajduje sie on w nietypowym miejscu na karcie. Zrobie
jeszcze jedna sztuczkę - nagram bootloader na zwykły dysk twardy i
spróbuje bootloaderem choćby GRUB odpalić tamta kartę - jak pójdzie to
wiadomo że coś z BIOSem, jak nie to mamy problem.