Re: Bootowanie z karty CF

Autor: paythecostobedaboss <emalia_at_email.com>
Data: Sat 31 May 2008 - 16:06:51 MET DST

Osadnik wrote:

> Na jaką kartę?
> I dlaczego na jednych kartach może działać a na innych nie?

Powinno dzialac na kazdej. Karte wykrywa OS jak wepniesz ja jako dodatkowy
dysk? BIOS ja tez widzi? Mi sie jednak wydaje, ze cos jest nie tak z tablica
partycji na tej karcie, partycje robisz fdiskiem? Sprobuj wgrac Slackware12,
u mnie ten OS dziala bez problemu, jako partycje utworz ext2. Jesli Ci sie
chce sprobuj, jesli tu tez nie zadziala sadze, ze karta jest walnieta.