Re: Sprzet komputerowy

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Fri 30 May 2008 - 08:36:49 MET DST

> Zrob sobie proste porownanie:
> zeby zarobic 1000zl mozesz:
> - sprzedac sprzet za kwote ok 20tys zl.
> - zrobic 2 strony www

Jakby to powiedzieć.... dwie podstrony?

> - zlozyc 10-20 komputerow (zalezy od ceny jaka wyznaczysz za zlozenie) :)
> - przeinstalowac 20-30 windowsow :)

O jak się cieszę, że robię strony, zamiast sprzedawać sprzęt....
Ze sprzętem same problemy... jak mnie klient prosi, żeby mu pomóc
to zwykle "tracę" kilka godzin, paliwa... itp... i wyciągam z tego 150 pln...
Szkoda prądu.

Ze stronami jest inaczej - sporo pracy, ale "przeciętna" strona to kilka
tys zł, a za 1000 to chyba w gimnazjum robią strony. poniżej 4k nie za
bardzo da się; Teraz nawet nie mam komu podzlecić wykonania grafiki
czy cms-a, przez co tracę małych klientów.

Jeśli perfekcyjnie znasz szopa i masz pod ręką progamistę, bądź programujesz
i znasz html i dobrego grafika, tudzież nic nie umiesz, ale znasz programistów
i grafików, masz 20 000 na sprzęt, oprogramowanie (wiem ,da sięw gimpie... )
i pierwsze pensje, znasz trochę rynek - rób strony :).

Jeśli masz na start ze 200 000, dobrą lokalizację, zrobisz 50 000 obrotu
z dużą hurtownią, to utrzymasz się na rynku. Potrzebujesz ze 3 dobrych ludzi
do sklepu i wysyłek, tanią firmę, która za 20 - 50 000 zrobi ci sklep internetowy
zintegrowany z techmexem lub inną hurtownią, podpiety do ceneo i nokautami.
Zakładasz w tym sklepie prowizję 1 - 3% i negocjujesz super-rabaty na wybrane,
hodliwe produkty i jedziesz z koksem... Takie morele czy agito - to jeszcze pikuś,
ale jakieś a`la markety w internecie z lodókami i laptopami - nie mają pojęcia
co sprzedają.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin