Re: p³yta pod c2d 8x00

Autor: grafi <grafi_at_xxx.poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 May 2008 - 08:21:45 MET DST

Szarlih pisze:

> z Gigabyte s± podobno jakie¶ problemy ze startem (wielokrotny) i z OC,
> znowu Asus to ju¿ nie to samo co kiedy¶ i sporo ludzi narzeka na jako¶æ.
> ma kto¶ któr±¶ z tych p³yt i procek 8x00 i podzieli siê opiniami,

Mam p³ytê Asus P5K Premium i proc 8400. I my¶lê, jakim sposobem to
wymieniæ ;( Plyta od poczatku sprawia problemy (nie podnosi FSB,
wybredna je¶li chodzi o sata, czasami pokazuje "unsuported cpu" itp.).
Problemy wystêpuj± nieregularnie, a nie mogê sobie pozwoliæ na wysy³kê
do serwisu na "xtygodniowe" testy.

Wszystko zale¿y wiec od tego, na jaki egzemplarz trafisz. Jak to w ¿yciu.

grafi