Re: komputer do obróbki grafiki

Autor: robot <xc500wywalic_at_o2.pl>
Data: Thu 29 May 2008 - 08:47:22 MET DST

Dnia Wed, 28 May 2008 10:26:29 +0200, Giecze napisał(a):

> Do pracy 3D są zdaje się specjalizowane benchmarki (SPECperfview?).
> Można sprawdzić jak i gdzie karty śmigają (lub nie). O ile pamiętam
> znaczenie ma zarówno chip jak i sterownik.

Zgadza sie.

> Karta wspomaga wyświetlanie, a nie rendering (choć o ile wiem, są od
> tego małe wyjątki, nie wiem czy znaczące).

Zgadza sie, da sie renderowac w 3dstudio uzywajac mocy obliczeniowej GPU
po zainstalowaniu oprogramowania nvidii GELATO.

http://www.nvidia.com/page/gz_learn.html

Moim zdaniem jest to oporgramowanie w wczesnej fazie rozwoju i efekty sa
marne. To znaczy wcale nie renderuje szybko a jakosc renderingu nie powala.
To juz koncze bo NTG troche.

--
pozdrawiam