Re: komputer do obróbki grafiki

Autor: robot <xc500wywalic_at_o2.pl>
Data: Thu 29 May 2008 - 08:40:47 MET DST

Dnia Wed, 28 May 2008 09:23:52 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):

> A ja pracujac na Radeonie X300 i 8800GT nie widze roznicy i nie mowie
> tutaj o czasie renderingu, ktory zalezny jest od procesora.

Jest to mozliwe.
Prawdopodobnie testowales to na prostej scenie, z mala iloscia obiektow.
Wtedy nie bedzie widac roznicy.
Jednak gdy scena jest bardziej skomplikowana zaczynaja sie schody i
klatkowanie podczac zoomowania lub obracania.
Uwierz mi, pracuje zawodowo w maxie juz 6 lat.

> Wiec moze
> wyjasnij jesli sie myle, podaj jakies rzeczowe argumenty, bo "tak jest"
> to mnie nie przekonuje.

To zrob w maxie kule i skopioj ja powiedzmy 50 000 razy, wtedy poobracaj
widokiem sceny.

--
pozdrawiam