Re: komputer do obróbki grafiki

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Wed 28 May 2008 - 10:26:29 MET DST

Maciej Browarczyk wrote:

>A ja pracujac na Radeonie X300 i 8800GT nie widze roznicy i nie mowie
>tutaj o czasie renderingu, ktory zalezny jest od procesora. Wiec moze
>wyjasnij jesli sie myle, podaj jakies rzeczowe argumenty, bo "tak jest"
>to mnie nie przekonuje.

Do pracy 3D są zdaje się specjalizowane benchmarki (SPECperfview?).
Można sprawdzić jak i gdzie karty śmigają (lub nie). O ile pamiętam
znaczenie ma zarówno chip jak i sterownik.

Karta wspomaga wyświetlanie, a nie rendering (choć o ile wiem, są od
tego małe wyjątki, nie wiem czy znaczące).

Do 2D wystarczy prosta karta przywzoitego (szczególnie przy CRT)
producenta. Chyba wskazane jest dla nowych Photoshopów 256MB.

Grzegorz