Re: monitor full HD od BenQ

Autor: Euro <euro_at_dev.de>
Data: Mon 26 May 2008 - 20:05:55 MET DST

> To coś tu nie gra. Jak kupowałem tego gateway-a to i "macałem" samsunga.
> Był to sporo lepszy monitor (aczkolwiek różnica 2000 - 3600 zet była
> nieadekwatna do różnicy jakości (szczególnie przy moich wymaganiach - to
> miał być monitor do domu - intranet, filmy, gry)). Albo międzyczasie ten
> samsung zszedł na psy, albo (co bardziej prawdopodobne) jakość gateway-a
> jednak wystarcza tylu klientom, że nie opłaca się schodzić z ceną.

niestety tak już z nowościami,
245T jeden z pierwszych monitorów z impulsowym sterowaniem podświetlenia -
jako nowość był drogi a teraz już byle benq ma "migające" podświetlenie i
cene trzeba było obniżyć

btw obniżek to ceny kilku monitorów 24 poszły w dół pare dni temu: nec
2470WNX o 300zł, podonie HP i benq 241

np benq kosztował okło 2400zł (pół roku temu) dzisiaj 1900zł