Re: Opinie o laptopach

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 25 May 2008 - 15:27:10 MET DST

> Ja dbam o swój sprzęt zwłaszcza tak drogi więc kupiłem plecak który ma
> osobną komorę wyłącznie dla laptopa i nie wrzucałbym do niej nic co
> mogłoby porysować obudowę. Jak go przenoszę to też uważam żeby nic nie
> uderzyć ani nie porysować.

no widzisz wszystko zalezy od tego jak sie uzywa notebooka.
ja tez mam plecak na notebooka i notebook najczesciej droge dom <> praca
pokonuje w tym plecaku.
ale gorzej jest jak juz gdzies w pracy trzeba cos zrobic gdzie jest
potrzebny jakis sprzet, wtedy noszenie dwoch plecakow jeden z notebookiem(bo
ten firmowy co jest do notebooka pozwala w wiekszosci przypadkow zabrac
notebooka z osprzetem i papiery a nie dodatkowe narzedzia:) a drugi z
narzedziami nie wchodzi w gre.
wtedy notebook wkladam do plecaka gdzie sa rozne narzedzia(zaciskarki,
klucze, srubokrety, kable, koncowki:)

a czasami wedruje np na komin w skrzynce z narzedziami bo jest najlatwiej
wciagnac ja w ten sposob a nie biegac z plecakiem na tych drabinkach przy
kominie:)
na szczescie w obecnej pracy omijaja mnie przyjemnosci zwiazane z chodzeniem
po kominach:) w poprzedniej zdazalo sie jak cos trzeba bylo poprawic a ekipa
monterow w innym miescie:)

> Tak więc uważam że autor wątku powinien się najpierw zastanowić do czego
> chce wykorzystywać laptopa i dobrać odpowiedni model pasujący do wymagań.

napewno by to pomoglo w wyborze:)

--
pzdr
piotrek