Re: Opinie o laptopach

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sun 25 May 2008 - 13:57:23 MET DST

> No popatrz, taki sam szajs jak Apple MacBook, tam też pożałowali na
> zatrzask ;P

nie patrze na mode tylko na wygode i komfort uzytkowania.

o ile Apple od zawsze ma przede wszystkim dobrze wygladac o tyle Compal tnie
koszty gdzie tylko moze bo ma byc poprostu tani:)

> Jak dla mnie klapa w Compalu trzyma się dobrze, zatrzask nie jest
> potrzebny.

sam przed chwila napisales ze uzywasz notebooka w pomieszczeniu i prawie
ciagle pod pradem, wiec szczerze mowiac wg mnie niemasz pojecia o pracy
mobilnej z notebookiem.
uzywasz go jak desktopa a do czegos takiego to kazdy syfny notebook sie
nadaje.

do prawdziwie mobilnej pracy gdzie notebook jest nie oszczedzany tylko dzien
w dzien dostaje w kosc wymagania sa troche inne.

--
pzdr
piotrek