Re: Opinie o laptopach

Autor: AXN <hate_at_spam.com>
Data: Sun 25 May 2008 - 13:40:58 MET DST

> ps
> ten compal ze zdjecia chyba nie ma blokady zamkniecia ekranu(widzialem juz
> takiego, rozbawilo mnie to jak mocno tna koszty w takim compalu, az strach
> sie badz co jest w srodku skoro rezugnuja z zatrzasku:)

No popatrz, taki sam szajs jak Apple MacBook, tam też pożałowali na
zatrzask ;P
Jak dla mnie klapa w Compalu trzyma się dobrze, zatrzask nie jest
potrzebny. Jak się go trzyma tylko za dolną część do góry nogami to się
klapa odchyla około 1-1,5 cm. Tylko kto w ten sposób trzyma laptopa,
bardzo łatwo by wypadł z ręki. Jeśli już go trzymać to mocno czyli za
obydwie części, czyli klapa jest wtedy dociśnięta do klawiatury.