Re: Opinie o laptopach

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 24 May 2008 - 16:09:32 MET DST

> A może coś takiego:
> http://allegro.pl/item363452092_compal_fl90_gf8600gt_256_t8300_4gb_250gb_wif_promo.html
> Pełno tego po allegro, a jak patrzyłem na necie to ma nawet niezłą opinię.
> To taki składak robiony przez ten sam zakład co produkuje dla toshiby.
> Trafiają się sztuki z jeszcze mocniejszymi procami.

hehe kazdy kit jest dobry, co ma za znaczenie czy ten sam zaklad czy nawet
ten sam chinczyk to robi.
wszystko jest robione w chinach itd itp, wszystko zalezy od tego ile
porducent zaplaci za za towar i jak mu zalezy na jakosci.

niema najmniejszego znaczenia kto to robi ale dla kogo i jak sie pilnuje
jakosci tego towaru.
moze byc ten sam zaklad i dla compala robia syf a dla toshiby troche lepiej.

ps
ten compal ze zdjecia chyba nie ma blokady zamkniecia ekranu(widzialem juz
takiego, rozbawilo mnie to jak mocno tna koszty w takim compalu, az strach
sie badz co jest w srodku skoro rezugnuja z zatrzasku:)

--
pzdr
piotrek