Re: microSD max transfer ?

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Sun 25 May 2008 - 12:01:59 MET DST

dgim wrote:
> tez mi sie wydaje, ze telefon tego nie wyciagnie, mam czytnik
> Sandiska,
> dostalem go razem z Extreeme III, ale nie wyciaga mi z tejze karty
> przy 20Mb/s, nie pamietam ale cos kolo 16Mb/s zdaje sie bylo

To i tak jest dobrze - wrecz bardzo dobrze. Wazne ze wiecej niz ok. 10 MB/s
bo tyle to sporo tanszych niefirmowych czytnikow potrafi. Raczej nie chodzi
o to zeby rozliczac ich co do 1MB/s, ale zeby rozrozniac "widze" lub "nie
widze" roznicy miedzy tym czytnikiem i karta a cala reszta...

--
chemik333