Re: microSD max transfer ?

Autor: dgim <grip5_at_wp.pl>
Data: Sun 25 May 2008 - 00:30:18 MET DST

"chemik333" <chemik333 @ wp.pl> wrote in
news:g19do9$c9p$1@nemesis.news.neostrada.pl:

> dgim wrote:
> [...]
>
> Telefon raczej na pewno nie odczuje roznicy, tak samo jak i aparat...
> Predkosc pelna uzyskasz najprawdopodobniej tylko w oryginalnym
> czytniku sandiska highspeed - kupilem taki za ok. 80zl - czyta CF, SD
> i MS ale na prawde jest niezly i wyciaga max predkosc z kart. Ba...
> wrecz na niektorych kartach opisanych na 7MB max odczytu mam i 11 :)
> Na zwyklych czytnikach pozostalych firm pewnie tego sie nie osiagnie
> (mam 4 inne i nic nie dziala z taka predkoscia). Z samym tym czy
> [...]

tez mi sie wydaje, ze telefon tego nie wyciagnie, mam czytnik Sandiska,
dostalem go razem z Extreeme III, ale nie wyciaga mi z tejze karty przy 20Mb/s,
nie pamietam ale cos kolo 16Mb/s zdaje sie bylo

w takim razie nie wiem czy jest sens dokladac do 15mb/s - na telefonie bede
mial malutkie pliki, zapis stron, jakies pliki instalacyjne, pdf'y, czaaasem moze
niewielkie video z streamingu, wiec zapis/odczyt 7/9Mb/s wystarczy - kingston
takowy kosztuje 18zl na allegro - w kazdym razie dzieki za info

jezeli chodzi o aparat to ponoc jakis wyczesany, bardzo wysoki model Canona
potrafi wyciagnac z karty tyle ile czytnik...gdzies mi sie obilo