Re: Opinie o laptopach

Autor: Piotrek <hiphop_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 24 May 2008 - 17:50:26 MET DST

Użytkownik "quish" <quish@interia.pl> napisał w wiadomości
news:g194m1$gjf$1@atlantis.news.neostrada.pl...
A może coś takiego:
http://allegro.pl/item363452092_compal_fl90_gf8600gt_256_t8300_4gb_250gb_wif_promo.html
Pełno tego po allegro, a jak patrzyłem na necie to ma nawet niezłą
opinię. To taki składak robiony przez ten sam zakład co produkuje dla
toshiby. Trafiają się sztuki z jeszcze mocniejszymi procami.

Ten Compal ma fajną konfigurację jak za tą cenę. Tylko zasadniczo powinieneś
doliczyć ze 300zł na Windowsy.
Zastanawia mnie tylko tyle razy podkreslane "sprawdzanie przed wysyłką" -
usprawiedliwienie ewentualnie niedziałajacego u klienta sprzętu ?
Nieoryginalne opakowanie ? Trudno zresztą przetestować w domowych warunkach
dokładnie sprzęt bez systemu operacyjnego...
Generalnie to jestem zdania żeby sprzęt powyżej pewnej granicy finansowej (a
ten już dawno ją przekroczył) odbierać osobiście.

Piotrek