Re: Opinie o laptopach

Autor: AXN <hate_at_spam.com>
Data: Sun 25 May 2008 - 13:48:35 MET DST

Piotrek pisze:
> Zastanawia mnie tylko tyle razy podkreslane "sprawdzanie przed wysyłką"
> - usprawiedliwienie ewentualnie niedziałajacego u klienta sprzętu ?
> Nieoryginalne opakowanie ? Trudno zresztą przetestować w domowych
> warunkach dokładnie sprzęt bez systemu operacyjnego...

Np Live dystrybucją linuksa odpalaną z płyty. Nie trzeba koniecznie
instalować systemu na dysku. Inna sprawa że trzeba mieć taką dystrybucję
żeby obsługiwała wszystko w Laptopie, a z tym może być różnie, no ale
sklep może sobie taką dystrybucję znaleźć/przygotować bo komputerów do
testowania ma sporo.