Re: Drukarka sieciowa - brak przesyłania

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 24 May 2008 - 12:35:57 MET DST

Użytkownik "MarKoz" <jriper@o2.pl> napisał w wiadomości
news:g18kv7$69a$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Witam
> mam następujący problem:
> - dwa komputery w sieci osiedlowej połączone switchem
> - pierwszy desktop z vistą x64
> - drugi notebook z vistą x86
> - oba mają zainstalowanego avasta, (raczej bez wpływu na sytuację bo
> kiedyś
> działalo na innym kompie)
> - lexmark 4530 zainstalowany (po kablu nie radiowo) na desktopie i
> udostepniony bez hasła (z hasłem nawet nie dało się zainstalować)
> notebookowi.
>
> wszystko niby zainstalowane poprawnie ale
> [...]

Generalnie to problem raczej na grupe z Vista
(np. pl.comp.os.ms-windows.vista)

Moze zacznij od testowego wylaczenia firewalla i antywirusa... pytanie tez,
czy udostepnianie plikow (pecet udostepnia laptopowi) dziala...
Jesli nie jest to kwestia blokady portow, to zostaja jedynie drivery,
chociaz w twojej sytuacji chyba nie w tym problem...

Jak rozumiem, slowa "po kablu" oznaczaja USB, tak?

Pozdrawiam
Michal