Re: Linksys WAG200EU - dziwne zachowanie

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 24 May 2008 - 00:21:47 MET DST

"stayheavy" napisał:

> Nie pamiętam czy pisałem że chodzi o wi-fi, komputer podłączony kablem
> działa okej.

Wręcz przeciwnie, napisałeś (cytuję):
"Dziwne jest też to że jednocześnie dzieje się to na dwóch komputerach,
zrozymiałbym gdyby chodziło tylko o bezprzewodówkę (dystans, ściany etc)".
W związku z powyższym ludzie chcący Ci pomóc zostali wprowadzeni w błąd.
Plonkownice pewnie mają sporo roboty... :->

> kiedy transfer siada, to w tym podglądzie zdarzeń pojawia się komunikat:
> PROTOKÓŁ TCP/IP OSIĄGNĄŁ LIMIT ZABEZPIECZEŃ USTALONY
> DLA LICZBY RÓWNOCZESNYCH PRÓB POŁĄCZEŃ TCP. Zwiększyłem ten limit z 10 do
> 50, ale nie za wiele to dało.

FUT pl.comp.os.ms-windows.winnt, jeślić tam nie pomogą, to próbuj na grupach
sieciowych lub p2p.
Tylko postaraj się dla odmiany porządnie opisać problem ;-)

JoteR