Re: Linksys WAG200EU - dziwne zachowanie

Autor: stayheavy <stayheavy_at_interia.pl>
Data: Sat 24 May 2008 - 01:02:10 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:g16cda$1fb$1@news.wp.pl...
> To go wgraj i zwiększ liczbę połączeń. :)

Wgrałem, zwiększyłem i...nic. Dochodzę jednak do wniosku że spadek
transferów nie ma miejsca tylko przy p2p, ale ogólnie. Wcześniej mówiłem o
p2p bo podczas takiej pracy to jest niemal namacalne, ale teraz posiedziałem
dłuższy czas przed komputerem z wyłączonymi programami p2p i niestety też są
przestoje. Nie pamiętam czy pisałem że chodzi o wi-fi, komputer podłączony
kablem działa okej. Idąc za XP-Antispy, po wykonaniu
start->uruchom->eventvwr.msc->system faktycznie widać że wtedy kiedy
transfer siada, to w tym podglądzie zdarzeń pojawia się komunikat: PROTOKÓŁ
TCP/IP OSIĄGNĄŁ LIMIT ZABEZPIECZEŃ USTALONY DLA LICZBY RÓWNOCZESNYCH PRÓB
POŁĄCZEŃ TCP. Zwiększyłem ten limit z 10 do 50, ale nie za wiele to dało.

Pozdrawiam,
stayheavy