Re: Jaka najmniejsza obudowa?

Autor: <kaczor551_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 23 May 2008 - 15:32:11 MET DST

> A ja potrzebuję czegoś jak najmniejszego - najlepiej żeby rozmiary były
> niezauważalnie większe od samej płyty mATX (czyli rzędu 25x25cm czy jakoś
> tak), dysk był przymocowany do jednej ścianki - wiszący nad płytą, brak

A zasilacz gdzie? :
Generalnie jesli chcesz standardowego PCta, szukaj obudów Small Form Factor
lub desktop (np. Silverstone), tudzież niektórych barebone. Jeśli może być
nie do końca standardowy PC, to zainteresuj się komputerkami na płytach
micro, pico i nano-ITX.

> Albo kto może wyprodukować takie obudowy na zamówienie (potrzebna większa
> ilość)...

Jeśli mogą być całe komputery, to ultra-SFF robią Dell, IBM, HP.

K.