Re: dysk twardy - nierowny transfer

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Fri 23 May 2008 - 15:36:01 MET DST

Użytkownik "radxcell" <sp____ks@o2.pl> napisał w wiadomości
news:48354296$1@news.home.net.pl...
> [...]
>>> ponizej
>>> 1MB/s, wchodzi na 15, 30, 60, znowu jest ok przez kilkanascie i z
>
> zgoda. jak wytlumaczyc to, ze kiedy troche popracuje ("rozgrzeje sie"?),
> efekt
> znika i jest staly transfer kolo 60?

Lepiej sobie tego nie tłumacz.
Sam osobiście ratowałem dysk, który czytał i w pewnym momencie zwalniał po
czym stop na jakimś sektorze. Im bardziej ciepły tym gorzej.
Nie mając wiele do stracenia do lodówki, jak miał koło 0 stopni na stół i
szybki image na drugi dysk.
Tylko raz mi się to udało na tym dysku, potem już żadne sztuczki nic nie
dawały.

Image robiony jakąś dziczą (ale sektorami a nie plikami) którą szybko
znalazłem i 2 dni potem przywracałem na większym dysku (jakieś wsiekły Linux
Redcośtam z nieznanym mi hasłem i softem plus LILO - ale jazda, pierwszy
kontakt z tym czymś, ale przywróciłem).

Pozdrawiam.

--
Irokez