Re: Jaka najmniejsza obudowa?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Fri 23 May 2008 - 23:29:17 MET DST

Dnia Fri, 23 May 2008 13:32:11 +0000 (UTC), napisał(a):
> A zasilacz gdzie? :

Nad płytą :)

> lub desktop (np. Silverstone), tudzież niektórych barebone. Jeśli może być
> nie do końca standardowy PC, to zainteresuj się komputerkami na płytach
> micro, pico i nano-ITX.

Niestety po przetestowaniu wszelkich micro-ITX wyszło, że może za parę lat -
jak na obecne czasy są zbyt słabe :( Najmocniejsza EPIA 1.2GHz ledwo wydala,
zaś najmocniejszy dostępny - intel D201GLY - nie dość że grzeje się jak
jasna cholera to i tak jest zdecydowanie za słaby...

> Jeśli mogą być całe komputery, to ultra-SFF robią Dell, IBM, HP.

Hmm, chyba jednak trzeba będzie uderzyć do jakiegoś blacharza który skleci
obudowę :)

Pozdrawiamm,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944