Re: monitor 22 cale z matrycą błyszczącą

Autor: Euro <euro_at_dev.de>
Data: Thu 22 May 2008 - 20:43:22 MET DST

> Czy sugerujesz, że obraz w telewizorach LCD jest już tak perfekcyjny, że
> nie wymaga żadnych dodatkowych polepszaczy?

szyba to pozorny polepszacz, w pewnych warunkach oświetleniowych sprawdza
się bez problemów, za to klasyczna warstwa antyodblaskowa powoduje np "efekt
pyłu" na czcionkach, w telewizorach to nie ma znaczenia a w monitorach TAK

> Jakoś nie chce mi się wierzyć. Toż problemy z czernią LCD nie są wymysłem
> polityków. Jeśli szyba tak świetnie ten problem rozwiązuje, to czemu jej
> nie zastosować także w nie-TN?

jak napisałem: to tylko wrażenie polepszenia uzyskane BARDZO niskim kosztem
przez wstawienie kawałka grubszego plastiku