Re: Komp dla zastosowań biurowych i czasami film

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Wed 21 May 2008 - 08:55:28 MET DST

PabloDesign pisze:
>>> AMD odpada.
>> Dlaczego?
> Skąd ta ciekawość?

Ponieważ takie deklaracje mogą być spowodowane albo konkretnymi
potrzebami (na przykład oprogramowaniem działającym wydajniej
na architekturze mikroprocesorów Intela), albo niepoważnymi
uprzedzeniami. Chcę wiedzieć :)

> Aktualnie Centrino, Pentuim D i Core2 Duo i nie mam żadnych problemów
> srzętowych.

A ja miałem z Intelami tyleż samo problemów co z AMD na przykład.
I zawsze te problemy wynikały z winy osób, które te komputery
składały, albo z badziewności komponentów (ci, którzy muszą
walczyć z komputerami kupowanymi przez przetarg będą wiedzieli
dużo o jednym i drugim...).

> Jak poczytam o AMD to zawsze coś wyskakuje... a to z chłodzeniem...

No właśnie. POCZYTASZ. Zdajesz sobie sprawę, jak niewiarygodne
mogą być opowieści jakichś fuszerów nie potrafiących obsłużyć
kuchenki mikrofalowej, a zabierających się za składanie kompu-
terów (z AMD tylko dlatego, że tańszy)?

> - nie jestem na bieżąco z AMD, nawet nie wiem który jest który,

Do tego jest grupa dyskusyjna.

> - komp który składam ma być obsługiwany przez kobietę i nie chcę na
> niej testować nowych dla mnie rozwiązań...

Przed Tobą przetestowały te rozwiązania miliony użytkowników
już :)

> Pracuję z Office od jego pierwszej wersji i jako użytkownik (legalny)
> nie mam żadnego wpływu ani nawet wsparcia technicznego do/na office.
> A tylko dobra znajomość tego "narzędzia" sprawia, że sobie radzę.
> Jednak obserwując mniej doświadczonych użytkowników... szkoda mi ich.

Wiesz, nie ma to specjalnego związku z moją radą :) Po prostu
używaj jednej wersji Office. Znam użytkowników, którzy cały
czas "jadą" na Office 2000. Sam używam 2003 i nie zamierzam
zmieniać na 2007 jeszcze dłuższy czas (pomijając to, że gdy
tylko się da, staram się pracować w OpenOffice).

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |