Re: Komp dla zastosowań biurowych i czasami film

Autor: PabloDesign <s25_at_wp.pl>
Data: Tue 20 May 2008 - 23:46:53 MET DST

> > AMD odpada.
> Dlaczego?
Skąd ta ciekawość?
Po prostu od ok. 10 lat pracuje tylko na Intelu.
Aktualnie Centrino, Pentuim D i Core2 Duo i nie mam żadnych problemów
srzętowych.
Jak poczytam o AMD to zawsze coś wyskakuje... a to z chłodzeniem...
Oczywiście fachowcy wiedzą jaki wybrać i gdzie podkręcić... ale
- nie jestem na bieżąco z AMD, nawet nie wiem który jest który,
- komp który składam ma być obsługiwany przez kobietę i nie chcę na
niej testować nowych dla mnie rozwiązań...

> To nie Bill zmienia Office tylko użytkownicy.
!!!
I dzięki tym poprawkom użytkownicy zbili fortunę... hehe
Pracuję z Office od jego pierwszej wersji i jako użytkownik (legalny)
nie mam żadnego wpływu ani nawet wsparcia technicznego do/na office.
A tylko dobra znajomość tego "narzędzia" sprawia, że sobie radzę.
Jednak obserwując mniej doświadczonych użytkowników... szkoda mi ich.

Pozdrawiam
PabloDesign