Re: Komp dla zastosowań biurowych i czasami film

Autor: PabloDesign <s25_at_wp.pl>
Data: Wed 21 May 2008 - 16:41:24 MET DST

On 21 Maj, 08:55, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:
> PabloDesign pisze:
> Jak poczytam o AMD to zawsze coś wyskakuje... a to z chłodzeniem...
>
> No właśnie. POCZYTASZ. Zdajesz sobie sprawę, jak niewiarygodne
> mogą być opowieści jakichś fuszerów nie potrafiących obsłużyć
> kuchenki mikrofalowej, a zabierających się za składanie kompu-
> terów (z AMD tylko dlatego, że tańszy)?
A czy Ty umiesz obsłużyć kuchenkę mikrofalową? Nie wiem.
Jeśli nie to nie będę Cie czytał ;-)

> Do tego jest grupa dyskusyjna.
Ale wtedy zaczynam od nowa, czy warto AMD, a jeśli tak to który,
a wybrany z jaką płytą...

> Przed Tobą przetestowały te rozwiązania miliony użytkowników
> już :)
Nie chcę być następnym... a nie znam ich wyników.

> Wiesz, nie ma to specjalnego związku z moją radą :) Po prostu
> używaj jednej wersji Office. Znam użytkowników, którzy cały
> czas "jadą" na Office 2000. Sam używam 2003 i nie zamierzam
> zmieniać na 2007 jeszcze dłuższy czas (pomijając to, że gdy
> tylko się da, staram się pracować w OpenOffice).
Gdyby było mozna założyć, że na 100% można używać jednej wersji przez
3 lata...
Życie (nowe formaty plików otrzymywane od innych) nauczyło mnie,
że wymiana Office na nową wersję to konieczność, bez względu na
ewentualne braki
niedostatki, dziury itp. nowych wersji.

Pozdrawiam
Pablo Design