Re: Dysk zewnetrzny pilnie poszukiwany.

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Tue 20 May 2008 - 00:56:18 MET DST

Dnia Mon, 19 May 2008 16:23:00 +0100, Qlfon napisał(a):
> WD bralem dosyc powaznie pod uwage zwlaszcza ze rozmaiary raczej
> niewielkie byly, rozejrze sie czy maja 160 GB w ofercie. Po slowacku to
> ja ejszcze cos poweim ale napisac to juz niekoniecznie, polskich
> czcionek jak widac nie uzywam:)

AFAIR były też problemy z głęboko zagnieżdżonymi katalogami (choć to być
może przypadłość samych XP)...

> A masz moze pojecie czy taka latopowa plyta glowna to pociagnie czy juz
> niebardzo?

Ojciec ma właśnie passporta 160GB i bez problemu działa na pojedynczym kablu
USB na laptopie... Laptop HP jakiśtam, nic nadzwyczajnego.
Mimo że większość kieszonek na dyski 2,5" ma na wszelki wypadek drugi kabel
USB do zasilania - nie spotkałem się ani razu z potrzebą jego użycia.

> Tyle ze szybkie cholerstwo jest, moze cos trafie z tym i z tym?

Po pierwsze nie wiem czy w ogóle są kieszenie 2.5" z eSATA - osobiście się z
takimi nie spotkałem. Choć pierwszy rzut oka na google pokazuje, że są, choć
raczej jako względna nowość. Chyba gorzej z eSATA w notebookach... Inna
sprawa to zasilanie - nie wiem, może taki dysk by umiał brać zasilanie z USB
i puszczać transmisję po eSATA? Wtedy by to mogło mieć sens...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004