Re: F-S Esprimo U9200 - ktokolwiek się tym bawił?

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Mon 19 May 2008 - 15:03:06 MET DST

Radosław Sokół wrote:
> Tak. Potrzebuję komputera do pisania tekstów w HTMLu przede
> wszystkim. Wszędzie: kawiarnia, ogród, fotel, taras. Poza
> tym ma być jak najczęściej pod ręką, więc odpada drogi sprzęt,
> którego będę się bał zabrać do kawiarenki czy nieść w plecaku.
[...]

Faktycznie dla takich zastosowań EEE PC wydaje się odpowiedni, choć
gabaryty i rozdzielczość ekranu oraz niewielka klawiatura moim zdaniem
zaczną Cię szybko męczyć, poza tym wydaje mi się, że w kwetii trwałości i
jakości wykonania nie jest to sprzęt z górnej półki. Zasugerowałem X41
(ew. X31, choć jest on bardziej energochłonny i grubszy), gdyż zapłacisz
za niego niewiele więcej, a komfort pracy powinien być nieporównywalnie
wyższy. Koszt będzie niski nawet zakładając, że dokupisz do niego
dodatkową baterię. Z akumulatorem w dobrym stanie ta maszyna bez żadnego
problemu działa przez 4-5 godzin.

k,