Re: F-S Esprimo U9200 - ktokolwiek się tym bawił?

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl.tnijspam_at_tuteztnij.o2.pl-invalid>
Data: Mon 19 May 2008 - 18:02:16 MET DST

KILu pisze:

> Faktycznie dla takich zastosowań EEE PC wydaje się odpowiedni, choć
> gabaryty i rozdzielczość ekranu oraz niewielka klawiatura moim zdaniem
> zaczną Cię szybko męczyć, poza tym wydaje mi się, że w kwetii trwałości i
> jakości wykonania nie jest to sprzęt z górnej półki. Zasugerowałem X41
> (ew. X31, choć jest on bardziej energochłonny i grubszy), gdyż zapłacisz
> za niego niewiele więcej, a komfort pracy powinien być nieporównywalnie
> wyższy. Koszt będzie niski nawet zakładając, że dokupisz do niego
> dodatkową baterię. Z akumulatorem w dobrym stanie ta maszyna bez żadnego
> [...]

Zgadza się. X41 to przeznakomita maszyna, jakość wykonania, trwałość,
odporność na piwo i chipsy na imprezie przy grillu ;) znakomita. Ale,
niestety - trzyma się w cenie bardzo mocno. Dostajemy w końcu pierwsze
Centrino i rozwiązania już lekko wczorajsze..... Chyba, ze ktoś ma
okazję łyknąć taki sprzęt w okolicach 2k zł w znakomitym stanie.

Z drugiej strony, wymaganiom sprosta T22 i T23... opakowany ramem,
szybkim dyskiem (takim conajmniej 7200 rpm) działa znakomicie, a jest od
serii X dużo tańszy. Trudno jednak znaleść taki, który ma firmowo
wrzuconą kartę ethernet/wifi. Jeżeli tego nie ma, to albo rybki, albo
akwarium - karta wifi wbudowana, a ethernet na pcmcia, albo odwrotnie.

Pozdr,
Tomek