Re: Tuner TV zewn. z wlasna antena bez kablowki? Jest takie cudo? Bo nie obejrze Euro 2008 ; )

Autor: komar <komar_at_125.cc>
Data: Mon 19 May 2008 - 15:25:54 MET DST

pmolski@ant.pl pisze:
> Witam,
> znajomy prosil mnie o pomoc. Wybiera sie na wakacje do Chorwacji na
> kemping a tam nie ma TV.! Przezylby bez TV wakacje ale jedzie
> dokladnie w czasie Euro 2008 - i mecze musi oberzec ;)!!!
> Czy jest jakis tuner TV zewnetrzny (do laptopa) z wlasna antena? A
> moze moge podlaczyc do zwyklego tunera zamiast kabla antene pokojowa?

do kazdego podłączysz antenę pokojową :] ale lepiej kupić już taką ze
wzmacniaczem i to regulowanym bo tunery maja różna czułość. A co do
rodzaju to te zewnętrzne (usb) ponoć są do niczego. zainteresowałbym się
na waszym miejscu jakimś na PCMCIA (wewnętrzny do laptopa), mozna kupić
na allegro za około 80zł.