Re: Zakup routera

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 18 May 2008 - 14:52:54 MET DST

stayheavy wrote:
> Oglądałem
> wczoraj również routery marki Pentagram oraz Netgear i o ile na
> produkty Pentagram bym się nie porywał, to o Netgear wcześniej nie
> słyszałem. Dobre to?

Znajomy ma Netgeara od ~dwóch miesięcy. Działa bez żadnych problemów, nie
wiesza się. Sam używam jakiejś chińszczyzny marki Hama, kupionej na pchlim
targu za 10 zł. Działa idealnie, także Wi-Fi (choć zasię ma mocno taki
sobie). W domu mam też Linksysa W11S4. Wiesza się to co chwile - pewnie
wina nieoryginalnego zasilacza (transformatorowego, a nie impulsowego).

k,